Moda bloggerları İstanbul'u tanıttı
İstanbul'u ve değerlerini dijital platformları kullanarak uluslararası boyutta daha iyi tanıtmak amacıyla hayata geçirilen proje kapsamında dünyaca ünlü moda bloggerları şehre geldi.
GÜNCELLEME TARİHİ: 12 Mart 2019
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Turizm Müdürlüğü, İstanbul'u ve değerlerini dijital platformları kullanarak uluslararası boyutta daha iyi tanıtmak amacıyla "Visit İstanbul" projesini hayata geçirdi. Proje kapsamında davetli olarak dünyaca ünlü isimler İstanbul'a geldi ve 3 gün boyunca İstanbul turu yaparak gezdikleri yerleri sosyal medya hesaplarından paylaştılar...
ABD, Fransa, Almanya Birleşik Krallık, Körfez ülkeleri, Hindistan ve Çin olarak belirlenen hedef ülkelerin seyahat alışkanlıkları kapsamlı şekilde incelendi. İstanbul'un marka değerini arttırmak amacıyla, bu ülkelerle bir yıl boyunca turizm odaklı farklı stratejiler geliştirilerek hayata geçirilecek.
Visit İstanbul ile ayrıca, İstanbul'un önemli noktalarıyla ilgili anlık ve güncel arşiv oluşturmak da hedefleniyor. Visit İstanbul'un kolay ulaşılır ve etkin olabilmesi için, günümüz iletişim araçlarından web, mobil aplikasyon ve sosyal medya mecraları kullanılıyor.
Tanıtım kampanyası kapsamında ayrıca; kitleler üzerinde pozitif algıya sahip dünyaca ünlü isimlerle, İstanbul temalı çekimler gerçekleştirilecek.
Bu kapsamda, ilk olarak Şubat ayı sonunda sosyal medyanın moda fenomenlerinden dört isim İstanbul'da buluştu. İtalya'dan Laura Comolli, Çek Cumhuriyeti'nden Barbora Ondrackova, İsviçre'den Michele Krüsi ve ülkemizden Simla Canpolat; 3 gün boyunca dopdolu bir İstanbul turu yaparak, takipçileriyle paylaştılar.
SEYAHAT FENOMENLERİ İSTANBUL'A GELECEK
Proje kapsamında gerçekleştirilecek tanıtım ve imaj kampanyası için Mart ayı sonunda, dünyaca ünlü seyahat fenomenleri 5 gün boyunca İstanbul'da ağırlanacak. Fenomenler, ziyaretleri boyunca paylaşımlarını #feelingistanbul hashtag'i ile yapacaklar. Aynı hashtagler ile genel paylaşıma açık hesapları bulunan takipçiler arasında ödüllü yarışmalar düzenlenmesi de planlanıyor.
Proje kapsamında gerçekleştirilecek tanıtım ve imaj kampanyası için Mart ayı sonunda, dünyaca ünlü seyahat fenomenleri 5 gün boyunca İstanbul'da ağırlanacak. Fenomenler, ziyaretleri boyunca paylaşımlarını #feelingistanbul hashtag'i ile yapacaklar. Aynı hashtagler ile genel paylaşıma açık hesapları bulunan takipçiler arasında ödüllü yarışmalar düzenlenmesi de planlanıyor.