Beyoncé Ve Tiffany&Co. Yeniden Bir Arada
Beyoncé ve Tiffany & Co. merak uyandıran ikinci bir işbirliğiyle "LOSE YOURSELF IN LOVE" ile karşımızda. Bu kampanya, öz-sevgi ve özgünlüğe odaklanarak, kişinin kendi olduğu için özür dilemeyen tavrını, kendi olmayı ve benliğini sevmeyi kutluyor. Beyoncé'nin hit albümü "RENAISSANCE"ın yayınlanmasından sadece bir ay sonra gelen kampanyanın daha şimdiden büyük ses getirmeyi başardı.
Beyoncé Ve Tiffany&Co. Yeniden Bir Arada
Kampanya karelerinde ünlü yıldız, Tiffany mücevherlerinin birkaç farklı serisiyle tam anlamıyla nefes kesiyor. Buna ikonik Tiffany T, Tiffany Knot, yeni Tiffany Lock koleksiyonu ve hatta Beyoncé için özel olarak yapılmış el yapımı bir Tiffany HardWear parçası da dahil. Bu parçanın yapımı tam olarak 40 saatten fazla sürdü ve kampanyanın merkezinde yer almayı başardı.
Beyoncé Ve Tiffany&Co. Yeniden Bir Arada
"LOSE YOURSELF IN LOVE" kampanyası aynı zamanda şarkıcının yeni albümü "RENAISSANCE" ile yakın zamanda çıkacak olan "SUMMER RENAISSANCE" filmine dayanan referanslara da göz kırpıyor. Bu film, bu sonbaharda daha sonra gösterime girecek ve albüm döneminde duyurulan birkaç görsel unsurdan biri olarak duruyor.
Beyoncé Ve Tiffany&Co. Yeniden Bir Arada
Kampanya Beyonce ve Tiffany & Co.'nun 2021 "About Love" kampanyasıyla ilk işbirliğinden sadece bir yıl sonra geldi. Hem Beyoncé hem de kocası JAY-Z'nin yer aldığı bu kampanya, bireysellik özgürlüğünden daha çok iki kişinin birbirine karşı besleyebileceği aşka odaklandı. "About Love" kampanyasıyla Beyoncé, hikayelere dayanan Tiffany Diamond'ı takan dördüncü kişi oldu.
Beyoncé Ve Tiffany&Co. Yeniden Bir Arada
"LOSE YOURSELF IN LOVE" kampanyasıyla Tiffany & Co., hayırseverliğe ve bağışlara olan bağlılığını da sürdürüyor. Kampanya, yeterince temsil edilmeyen toplulukların yaratıcı kariyerlerine yardımcı olmayı amaçlayan bir sosyal etki platformu olan Tiffany Atrium'un piyasaya sürülmesinden sadece aylar sonra bizlerle buluştu. Marka, Tiffany & Co. About Love Burs Programı'nı sunmaya ve 2024'e kadar HBCU'lara yıllık katkılarını sürdürmeye devam edecek. Kampanyanın otantik güzellik ve gerçek benliğimizin gücü temasıyla, Tiffany & Co.'yu görmek çok şey anlatıyor.