Victoria's Secret'in Yeni DNA'sıyla Tanışın
Victoria's Secret yaşadığı köklü değişimle birlikte marka tarihinde yeni bir dönemin başladığının müjdesini veriyor. Kadın iç giyim ve ev giyim firması Victoria's Secret, "Think You Know Us?" adlı yayınlanan yeni videoyla VS NOW platformunun bir parçası olarak kadınları savunmaya ve yeni bir marka kimliğine odaklanıyor. Kampanyanın yıldızları ise VS Collective üyeleri Paloma Elsesser, Sofia Jirau, Adut Akech, Imaan Hammam ve daha fazlası. Moda filmi, sayısız skandal ve itibarsızlaşmanın ardından markanın değişen bakış açısına işaret ederek günümüzün Victoria's Secret'ını kutluyor. Kampanya, Victoria's Secret koleksiyonlarından en yeni parçaları giyen farklı ten rengi, yaş, şekil ve yeteneklere sahip kadınları yansıtıyor.
Victoria's Secret, yaşadığı köklü değişimi "Yeni Victoria's Secret ile tanışın. Kadınlar için dünyanın önde gelen savunucusu olmak bizim vizyonumuz. Bizim için savunuculuk, yaptığımız her şeyde görüldüğünüzden, duyulduğunuzdan ve temsil edildiğinden emin olmak anlamına geliyor. Bu sadece felsefi olarak değil aynı zamanda temel olarak da böyle. Desteğimizi ortak kültürümüzün, iş gücümüzün, gelişimimizin ve müşteri deneyimimizin merkezinde ortak bir sorumluluk olarak görüyoruz. Bu felsefeyi ürün lansmanlarına, pazarlama kampanyalarına ve tüm mağazacılık, tasarım ve yaratıcı girişimlerimize dahil ediyoruz. En önemlisi, tüm kadınları ve deneyimlerini memnuniyetle karşılıyoruz. Kendimizi bir müşterinin ne istediği ve neye ihtiyaç duyduğu noktalarının etrafında topladık. Neyin seksi olduğuna dair dışlayıcı bir görüşü desteklemektense hayatlarının her evresinde kadınları kutlamaya geçtik." sözleriyle açıklıyor.