
Kısmet by Milka Londra’da İlk Flagship Mağazasını Açtı
Özgün mücevher tasarımlarıyla dikkat çeken Kısmet by Milka, Londra’nın prestijli alışveriş caddesi New Bond Street’te açtığı flagship mağazasıyla global büyüme yolculuğunda yeni bir sayfa açıyor.
GÜNCELLEME TARİHİ: 14 Nisan 2025
Kısmet by Milka, lüks alışverişin kalbi Londra’daki lüks alışveriş adresi New Bond Street’te ilk flagship mağazasını açarak uluslararası büyüme yolculuğunda önemli bir adım attı. 17 mağaza ve 100’ün üzerinde satış noktasıyla global varlığını sürdüren marka, bu yatırımıyla tasarımlarını daha fazla kişiyle buluşturmayı ve müşterileriyle birebir temas kurmayı hedefliyor.
Toplam 140 m²’lik iki katlı mağazada, Kısmet by Milka’nın özgün mücevher koleksiyonlarının yanı sıra iki özel piercing stüdyosu da yer alıyor. Markanın lüks mücevher anlayışıyla bütünleşen bu stüdyo, deneyimli piercing uzmanları tarafından yönetilen ilk ve tek piercing stüdyosu olarak Londra’da alanında bir ilk olma özelliği taşıyor. Deneyimli piercing uzmanları tarafından yönetilen alan, kişiye özel deneyimi ön planda tutuyor.
“Bu sadece bir dönüm noktası değil, çok daha büyük bir hikâyenin başlangıcı.”
Kısmet by Milka’nın kurucusu ve Kreatif Direktörü Milka Karaağaçlı İnce, bu özel mağazanın açılışıyla ilgili duygu ve düşüncelerini paylaşırken “15 yıl önce, bu benim en büyük hayalimdi. Kendi tasarladığım mücevherleri Londra’ya götürüp arkadaşlarımla paylaşırken, onların da benim gördüğüm dünyayı görebileceğini umuyordum. İşte Kısmet by Milka böyle doğdu. Bir hayal ile başlayan yolculuğum bugün gerçeğe dönüştü. Üstelik prestijin, sanatın ve cesur hayallerin kalbi olan New Bond Street’te hayat buldu. Bir zamanlar genç bir tasarımcı olarak ilk adımlarımı attığım bu şehirde şimdi kendi mağazamızla var olmak, yalnızca bir başarı değil, inanarak yola çıkanların neler başarabileceğinin en güzel kanıtı,” diyor, “Kısmet by Milka, en başından beri sınırları zorlayan bir marka oldu. Tasarımda, ustalıkta, yaratıcılıkta. İlk el yapımı tasarımlarımızdan, bugün dünya çapında tanınan bir markaya dönüşen yolculuğumuz hem tutku hem de mücevherin sadece bir aksesuar değil; bir kimlik, bir duruş ve kendini ifade etme yöntemi olduğu inancımız ile şekillendi. Şimdi Londra’daki kapılarımızı açarken, yalnızca bir mağazayı değil, büyük hayaller kuran, cesurca yaratan ve sıradana meydan okuyarak, farkını ortaya koymaktan çekinmeyen herkesi kutluyoruz. Çünkü bu sadece bir dönüm noktası değil, çok daha büyük bir hikâyenin başlangıcı.”