LOUIS VUITTON x MURAKAMI KAMPANYASININ YÜZÜ ZENDAYA OLUYOR
MODA

LOUIS VUITTON x MURAKAMI KAMPANYASININ YÜZÜ ZENDAYA OLUYOR

Oyuncu ve şarkıcı Zendaya, Louis Vuitton ile dünyaca ünlü sanatçı Takashi Murakami arasındaki ikonik iş birliğinin geniş kapsamlı yeniden edisyonu olan Louis Vuitton × Murakami koleksiyonunun kampanyasında yer alıyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 27 Aralık 2024

Renkli, enerjik ve neşe dolu Louis Vuitton × Murakami, Maison ile Japon sanatçı Takashi Murakami arasındaki yaratıcı bağın 20. yıl dönümünü onurlandırmak için hazırlanan dikkat

çekici bir yeniden edisyon koleksiyonu olarak geliyor. Çantadan ayakkabıya, parfümden güneş gözlüğüne kadar uzanan 200’ün üzerinde parça ile bu koleksiyon, Louis Vuitton’un yaratıcılık, yenilik ve yüksek zanaatkarlığa olan sarsılmaz bağlılığını, Murakami’nin hayal gücünün sınırsız ve renkli sanat dünyasıyla bir araya getiriyor.



Bu kalıcı yaratıcı bağa saygı duruşunda bulunan Louis Vuitton × Murakami koleksiyonu kampanyası, Amerikalı oyuncu, şarkıcı ve Louis Vuitton marka elçisi Zendaya’yı, ünlü Hollandalı fotoğrafçılar Inez ve Vinoodh’un imzasını taşıyan canlı ve cesur karelerde buluşturuyor. İş birliğinin modern enerjisini ve yaratıcı ruhunu mükemmel bir şekilde temsil eden Zendaya, koleksiyondan parçalarla poz verirken, Louis Vuitton × Murakami yeniden edisyonu için özel olarak yaratılan Takashi Murakami’nin eğlenceli ve fantastik sanat eserleriyle etkileşim kuruyor. Bu sahneler, epik ve çağrışım dolu şehir manzaraları etrafında tamamlanıyor.


Kampanya çekimlerinde kullanılan çok katmanlı kolajlarda, Murakami’nin “Superflat Garden” çiçek motifleri ile neşeli “Superflat” ve “Superflat Panda” karakterleri, Zendaya ile birlikte şehir silüetlerinden eğlence parklarındaki roller coasterlara, tarihi köprülerden yemyeşil parklara kadar büyüleyici mekanlarda canlanıyor. Kampanyanın enerjisini daha da pekiştiren bir detay olarak, “Superflat Garden” çiçekleri karelerin dışına taşarken, “Superflat” ve “Superflat Panda” ise Louis Vuitton logosunun baş harflerine eğlenceli bir dokunuş yaparak Maison’un adını ilk kez bir kampanyada fiziksel bir değişime uğratıyor.



Kampanya görsellerine iki kısa film eşlik ediyor: İlkinde Takashi Murakami, Tokyo’daki evinden New York’a, erken 2000’ler dönemine ait bir kapaklı cep telefonunu gönderiyor. Zendaya bu telefonu açtığında, yeniden edisyon karakterleri ekrandan coşkuyla dışarıya taşıyor. İkinci kısa film ise Zendaya’nın “Superflat Garden” çiçekleri, “Superflat” ve “Superflat Panda” ile dans ettiği, koleksiyonun kodlarına uygun neşeli ve canlı bir video olarak geliyor.



Kampanya boyunca Zendaya, geniş Louis Vuitton × Murakami yeniden edisyon koleksiyonundan sofistike ve enerjik tasarımlar sergiliyor. Bu tasarımlar arasında All In BB, Speedy 25, OnTheGo, Keepall ve Capucines Mini gibi klasik Louis Vuitton çanta modellerinin dikkat çekici, yeniden yorumlanmış versiyonları; Monogram Mules ayakkabılar, lüks Bandeau model ipek şallar ve Maison’un deri kemerlerin de olduğu dinamik ve renkli tasarımlar yer alıyor.




Zendaya’nın yer aldığı Louis Vuitton × Murakami kampanyası, yeniden edisyon koleksiyonunun çağdaş önemini ve benzersiz iş birliğinin 21. yüzyıl modasında, koleksiyon DNA’sında ve popüler kültürdeki öncü statüsünü kutlayan, zamansız ve sanatsal bir yolculuk olma özelliği taşıyor.


Louis Vuitton × Murakami kampanyasının global lansmanı 1 Ocak 2025 tarihinde gerçekleşecek.


Louis Vuitton × Murakami yeniden edisyon koleksiyonunun ilk bölümü de 1 Ocak 2025’ten itibaren mağazalarda yerini alacak.