Jimmy Choo Takipçilerinin Eksizleri Yardım Koleksiyonu Oldu
Jimmy Choo, takipçileri tarafından tasarlanan yardım koleksiyonunu piyasaya sürdü.
GÜNCELLEME TARİHİ: 14 Haziran 2021
Jimmy Choo'nun yeni kapsül koleksiyonunu takipçileri tasarladı. Koleksiyon, geçen yıl karantina sırasında gönderilen eskizlere göre oluşturuldu. Marka, ayakkabıları bir hayır projesinin parçası olarak satacak.
Koleksiyon, markanın kreatif direktörü Sandra Choi'nin Jimmy Choo'nun Instagram takipçileriyle eskiz yapma sevgisini paylaştığı ve onları evden katılmaya teşvik ettiği ilk sokağa çıkma yasağının zirvesinde başladı. Toplamda 10.000'den fazla eskiz gönderildi ve bunlardan 10'u oluşturulmak ve satılmak üzere seçildi ve kârın yüzde 100'ü Women For Women International'a gitti.
Choi, "Kovid-19 pandemisinin getirdiği zorluklarda hepimiz bir aradayken bir kaçış anı sağlayacağı umuduyla eskiz çizme sevgimi Jimmy Choo topluluğuyla paylaşmak istedim. Aldığımız hikayelerin sayısı beni çok etkiledi ve dünya çapında bu kadar çok insana ulaştığımız için ilham ve duygulandım." dedi.
Sandra Choi "Gönderilenlerin sayısını sadece 10'a indirmek zordu, ancak finalistlerin her biri beni gerçekten etkileyen bir tasarım yaratmıştı ve Women for Women International'ı ve onların dönüşüme yardımcı olmak için yaptıkları inanılmaz işi desteklemekten heyecan duyuyorum." ifadelerini kullandı.
Koleksiyondan elde edilecek karlar, çatışmalardan etkilenen ülkelerde yaşayanlar da dahil olmak üzere dünyanın en tehlikeli yerlerinden bazılarında yaşayan kadınları desteklemeye yardımcı olacak. Hayır kurumu, başarılı girişimciler olmalarına yardımcı olmayı ve gelecek için umut uyandırmayı amaçlıyor.