Beyonce ve Jay-Z'li Tiffany Kampanyasına İlk Bakış
MODA

Beyonce ve Jay-Z'li Tiffany Kampanyasına İlk Bakış

Tiffany & Co.'nun yeni yüzleri olan Beyonce ve Jay-Z'li ilk kampanya görselleri paylaşıldı.

GÜNCELLEME TARİHİ: 23 Ağustos 2021

İkonik çift Beyonce ve Jay-Z, Tiffany & Co'nun yeni yüzleri olarak markanın en son kampanyası için poz verdi.

Beyonce ve Jay-Z bu yılın başlarında LVMH tarafından satın alınan ve himayesinde yeniden tanıtılan Tiffany & Co'nun yeni yüzleri olarak seçildi. Evli müzisyen ikili böylece Anya Taylor Joy, Tracee Ellis Ross ve Rosé ile birlikte Tiffany'ye marka elçisi olarak katılan son ünlüler oldu.

KAMPANYADAKİ 3. YILDIZ JEAN-MICHEL BASQUIAT TABLOSU
Şimdi ise Tiffany & Co.'dan Beyonce ve Jay-Z'li ilk kampanya görselleri geldi. Tiffany & Co. için bir reklam kampanyasında ilk kez birlikte olan Beyoncé ve Jay-Z'yi kimse gölgede bırakamazken, spotlarda üçüncü bir yıldız olduğunu söylemek doğru olur: Jean-Michel Basquiat'ın kuyumcunun imzası olan robin yumurta mavisi ile yapılmış ve daha önce hiç görülmemiş bir tablosu.

Tiffany yakın zamanda, 1980'lerin başından beri özel bir koleksiyoncuya ait olan muhteşem sanat eserini satın aldı.

LVMH'nin başkanı Bernard Arnaut, "Resmi Basquiat'in tabloyu Tiffany için yaptığı kesin değil" diyor. "Ama Basquiat hakkında biraz bilgimiz var. Ailesini biliyoruz. Birkaç yıl önce Louis Vuitton Vakfı'nda çalışmalarının bir sergisini yapmıştık. New York'u sevdiğini, lüksü ve mücevherleri sevdiğini biliyoruz. Benim tahminim [mavi tablo] tesadüf değil. Renk o kadar spesifik ki, bir tür saygı olmalı." diye ekliyor.

İKONİK ÇİFT İLK KEZ BİR REKLAMDA BİRLİKTE
Beyonce ve Jay-Z bir kampanyada ilk kez bir arada görüneceği gibi 128.54 karat nadir bulunan sarı pırlantadan yapılan "The Tiffany Diamond" adlı markanın en ünlü mücevheri de ilk kez bir kampanyada yer alıyor.

İlk olarak 1957 yılında gerçekleşen Newport, Rhode Adası'ndaki Tiffany Balo'sunda Bayan Mary Whitehouse tarafından kullanıldı. İkinci ise Audrey Hepburn tarafından 1957 yılında Breakfast at Tiffany's filmindeki ikonik rolü için fotoğraflandı. Son olarak ise 2019 yılında Lady Gaga Oscar töreninde taktı.

Lüks mücevher markası kısa süre önce LVMH tarafından satın alındı ve yeni bir izleyici kitlesine hitap etmek için kendilerini bu yeni doğrultuda yeniden markalaştırıyor.