Bottega Yeşili Nasıl Modanın En Trend Rengi Oldu?
MODA

Bottega Yeşili Nasıl Modanın En Trend Rengi Oldu?

Profesyonel olarak Kelly yeşili olarak bilinen yeşilin bu parlak tonu, modanın yeni rengi.

GÜNCELLEME TARİHİ: 22 Ekim 2021

Bottega Veneta Sonbahar 2019 koleksiyonunu tanıttığından beri deri çanta ve aksesuarları yeşil rengiyle eş anlamlı hale geldi. Bottega Veneta'nın yeni kodlarından ve marka renklerinden birine dönüşen ton Bottega Yeşili olarak adlandırılmaya başladı.

Bottega Yeşili, diğer tüm trendler gibi sayısız sokak stiline, çağdaş tasarımcıya ve hatta diğer lüks marka koleksiyonlarına sızdı.

Bottega Green'e verilen yanıt, aksesuarların gelirinin yaklaşık dörtte üçünü oluşturduğu Milano merkezli maison için kazançlı olduğundan dolayı hem müşteriler hem de medya arasında son derece popüler oldu.

Marka, lastik çizmeler, deri dış giyim, 6.500 Euro'ya satılan kabarık bir bornoz ve çeşitli bluzlar gibi diğer kategori ve ürünlere renk kattı ancak yüksek ilgi ve talebi sürdürmek için abartmamaya dikkat etti. İlginç bir şekilde, markanın ambalajı bile aksesuar hazinelerini barındıran tropikal yeşil kutularla baştan aşağı yenilendi.

Kreatif Direktör Daniel Lee, bir pazarlamacının ve CEO'nun yüksek statülü popülerlik ve ticari şöhreti bu kadar hızlı bir şekilde elde etme hayali olan yeni bir dizi kodu tek başına kurdu.

Üç yıldan daha kısa bir süre içinde şirket, hiçbir zaman ürünlerini satmak için bir logoya ihtiyaç duymadan, radara yakalanmayan lüksten o anın en çok arzu edilen markalarından birine dönüştü. LVMH'nin sahibi olduğu Givenchy gibi diğer markalar bu oyun kitabından not alsa iyi olacak.