Puma 'Futrograde' Gösterisiyle NYFW'e Dönecek
Futrograde, sporculardan ünlülere kadar Puma ailesinin birden fazla üyesine yer verecek.
GÜNCELLEME TARİHİ: 28 Haziran 2022
Puma, 13 Eylül'de saat 21.00'de moda, müzik ve sporun yer aldığı defilesi "Futrograde" ile New York Moda Haftası'na geri dönüyor.
Etkinlik, hem markanın mirasına hem de geleceğe baktığı için fiziksel ve dijitali birleştirecek. Puma, NYFW'de en son Eylül 2017'de Fenty Puma by Rihanna defilesini sahnelemişti.
Işık, müzik ve projeksiyon efektleriyle dönüştürülen bir şehir merkezinde, konuklar Puma'nın spor moda vizyonunu görebilecekler. Kadın ve erkek koleksiyonlarında, yeniden düzenlenmiş retro imzalar, yaklaşan işbirlikleri, özel parçalar ve geleceğe dönük görünümler olacak. Tam konum şu anda açıklanmıyor.
Gösterinin yanı sıra Puma, küresel bir izleyici kitlesini meşgul etmek için etkileşimli bileşenleri entegre eden bir dijital deneyim ortaya çıkaracak ve yılın ilk yarısında birkaç ortak projeden sonra Puma'yı Web3 alanında daha da kuracak.
Puma'nın baş marka sorumlusu Adam Petrick, "Birkaç yıldan beri ilk kez moda haftasına geri dönmek bizim için önemli çünkü mevcut olmak için doğru faktörlerin kombinasyonuna ihtiyacımız olduğunu biliyorduk. Dijitale vurgu, harika bir elçiler dizisi ve [yaratıcı yönetmen] June Ambrose gibi harika bir yaratıcı ortakla, harika bir şovun temeli ve yaratıcılığı hayata geçirme anımız olacağı için heyecanlıyız."
T7 pistinden ilham alan form şeridinden imza sıçramalı logosuna kadar miras unsurları fütüristik tasarımlarla birleşecek. Dapper Dan, Palomo, AC Milan ve Koche gibi isimlerden oluşan işbirlikleri, gösterinin önemli bir bölümünü temsil edecek ve her biri markanın mirasını bir bükülme ile yorumlayacak. Gösterinin hemen ardından bir dizi sonbahar 2022 parçası sunulacak, diğerleri ise 2023 baharı için gelecek.
Hem mevcut hem de gelecek sezonlardan görünümlerin yanı sıra özel parçaların küratörlüğünü de birkaç özel podyum parçası tasarlayan Ambrose oluşturuyor.
"Hayatım ve işim sokak kültürüne ve kentsel duyarlılıklar ile endüstriler arasındaki ilişkiyi geliştirmeye dayanıyor. Yaklaşık otuz yıl önce bu işe girdiğimde, görevim görülmeyi hayal eden nesiller boyu insanları etkilemekti. Bu bakış açısı Puma'ya getirdiğim şey ve Futrograde gösterisinin küratörlüğünü yaparken benim zihniyetimi yansıtıyor. Modanın döngüsel doğası aracılığıyla hayatımızın duygusal anlatısını gösteriye bağlamak istiyorum. İzleyicilerin 'geleceğin klasiği' fikrini nasıl sunduğumuza dair algısı konusunda heyecanlıyım; nostaljiden faydalanmak ve onu gelecek için yeniden tasarlamak. Ambrose, "Bu konseptin, izleyiciyi şimdiki zamanda yaratıcı olmaya zorlamasını istiyorum, çünkü onlar sırada ne olacağını tahmin ediyorlar" dedi.