Tommy Hilfiger Yeniden Satış Programını Başlatıyor
Tommy Hilfiger, yeniden satış programını başlatmak için ThredUp ile ortak oldu.
GÜNCELLEME TARİHİ: 12 Ağustos 2022
Tommy Hilfiger, ThredUp ile ortaklaşa yapılan yeni bir 360 yeniden satış programının lansmanı ile yeniden satış çılgınlığına katılmaya hazırlanıyor.
PVH'ye ait markanın yeni girişimi, ABD merkezli tüketicilerin bir kutu doldurup ThredUp'a ücretsiz olarak göndererek Tommy Hilfiger ürünlerini yeniden satmalarını sağlayacak.
Yeniden satılabilir kadın, erkek veya çocuk ürünleri karşılığında müşteriler, hem çevrimiçi hem de mağazada kullanılabilen Tommy Hilfiger alışveriş kredisi alacaklar.
Amerikan markası, ThredUp'ın katılımcıları için özelleştirilebilir bir yeniden satış deneyimi sağlamayı amaçlayan Hizmet Olarak Yeniden Satış teklifiyle iş ortaklığı yapan, büyüyen bir perakendeci listesine katılıyor.
Sürdürülebilir iş ve inovasyon, Tommy Hilfiger Global ve PVH Europe Başkan Yardımcısı Esther Verburg, bir yayında "Bu ortaklık, tamamen döngüsel bir marka olma yolculuğumuzdaki son adımımız" diyor.
Verburg sözlerine şöyle devam etti: "Mevcut ürünümüzden daha fazla değer yaratmamıza ve tüketicilerimizle yeni bir şekilde bağlantı kurmamıza yardımcı olan bu programı ThredUp ile başlatmaktan heyecan duyuyoruz. ABD pazarı döngüsel bir potansiyelle dolu ve ThredUp ile birlikte uzun süreli bir fark yaratmayı umuyoruz."
Bu ortaklık, Hilfiger'ın "Hiçbir Şeyi Harcama ve Herkese Hoş Geldiniz" vizyonunu destekliyor ve şirket 2030 yılına kadar tamamen döngüsel bir marka olmayı hedefliyor. ThredUp ile güçlerin birleştirilmesi, yeni içgörüler getirmeyi ve bulmak için farklı döngüsel iş modellerini keşfetmek için önceki girişimleri geliştirmeyi amaçlıyor. Programın hedefleri arasında ürünleri daha uzun süre kullanımda tutmak, markanın ayak izini azaltmak ve çevreden veya tarzdan ödün vermeden döngüyü kapatmak yer alıyor.