Alexander McQueen'in Yeni Filminde Kaia Gerber Başrol
MODA

Alexander McQueen'in Yeni Filminde Kaia Gerber Başrol

Alexander McQueen'in bir ünlüyü öne çıkaran ilk kampanyası, İngiliz moda fotoğrafçısı ve film yönetmeni Glen Luchford tarafından çekildi.

GÜNCELLEME TARİHİ: 24 Kasım 2022

Kaia Gerber, Alexander McQueen'in yeni Slash çantası kampanyasının yüzü oldu. Bu, Gerber'in lüks İngiliz markasıyla ilk kampanyası ve aynı zamanda Alexander McQueen'in bir aksesuar kampanyası için ilk kez bir ünlüyü seçmesi.

Gerber, aktör erkek arkadaşı Austin Butler ile Mayıs ayındaki ilk Met Gala'sında McQueen'i giymişti.

Çantanın gövdesi, McQueen'in silüetlerindeki dilimler ve kesiklerden ilham alınarak dikey, dolgulu deri bölümlere ayrılmış. Sap, Swarovski kristalleriyle kaplanmış, McQueen imzalı mafsal ve kuru kafa motifli bir dizi yüzükten oluşuyor. Gümüş zincir kayışı da bulunan çantanın fiyatı 2.250 pound.

Kampanya, İngiliz moda fotoğrafçısı ve film yönetmeni Glen Luchford tarafından iki ortamda çekildi. Natürmort görüntü, Gerber'in meraklı bir şekilde protez benzeri bir kişiye baktığını gösteriyor. Kampanyada ayrıca distopik bir gelecekte geçen bir kısa film de yer alıyor. Gerber, McQueen giymiş ve omzunda Slash çantasıyla ıssız, beyaz, fütüristik bir alanda ilerliyor. Dublörüyle karşılaşır, yüzünü okşar ve ağlamaya başlar.

Luchford bir sinema tutkunu. Filmi, klinik protezlerle Pedro Almodóvar'ın "La Piel Que Habito" filminin turuncu tonlu aydınlatması ve bilimkurgu havasıyla Denis Villeneuve'nin "Blade Runner 2049" filminden öğeler alıyor.

2001'de Luchford, havaalanında mahsur kalan bir adamı anlata ve Steven Speilberg'in "Terminal"ine ilham kaynağı olarak gösterilen "Here to Where"ı yönetti.

McQueen, son kampanyalarında filme odaklandı. Bu yılın başında, ödüllü görsel sanatçı Sophie Muller ile markanın 2022 ilkbahar koleksiyonundan parçalara hayat veren bir kısa filmde iş birliği yaptı.

Ekim 2021'de ise Doğu Londra'da bir otoparkın çatı katında çekilen defilenin konseptini yansıtan film, Londra'nın merkezindeki bir binanın tepesinde duran ve hareket eden, şehrin silueti ve arka planda çeşitli bulut oluşumları olan modelleri içeriyor.

Kampanya yayınlandığında Alexander McQueen'in yaratıcı direktörü Sarah Burton, "Gökyüzünün gizemini ve öngörülemezliğini kucaklama fikrini, her zaman hareket ettiği, her zaman değiştiği gerçeğini seviyorum" dedi. "Görüntülerin inanılmaz olduğu ve St. Paul Katedrali'nden London Eye'a kadar tarih boyunca evimizi temsil ettiği stüdyomuzdan Londra'ya bakıyorum. Bu tanıdık anıtların göründüğü gökyüzü bazen sakin ve canlandırıcı, bazen de tehditkar geliyor. Benim için ikisi arasındaki gerilim son derece ilham verici." diye ekledi.

Muller, kırk yıllık kariyerinde yüzlerce müzik ve moda videosu üretti. Çalışmaları Grammy, Brit Ödülü ve birkaç MTV Ödülü dahil olmak üzere çok sayıda ödül kazandı. En önemli iş birlikçileri arasında Maroon 5, Kylie Minogue, Gwen Stefani ve Rihanna yer alıyor.