MODA
T-box tepeden tırnağa yenilendi
Yenilikçi marka T.box kutusundan çıkmaya karar verdi.
GÜNCELLEME TARİHİ: 8 Nisan 2011
2003 yılında basit bir tişörtü minik bir kutunun içine sıkıştırma fikriyle ortaya çıkan T.box, 2011 yılı Nisan ayı itibariyle daha büyük mağazalarda, daha geniş ürün yelpazesi ve yepyeni mağazacılık konseptiyle tüketicilerle buluşuyor. Aslı Filinta'nın liderliğindeki genç tasarım ekibi T.box için renkli, neşeli, ulaşılabilir ve aynı zamanda da moda algısı yüksek bir koleksiyon hazırladı.
Hedef "trendy" olanı uygun fiyata satmak
Aslı Filinta liderliğindeki genç tasarım ekibinin hazırladığı T.box koleksiyonunda, kadın ve erkek kategorileri altında elbiseden ayakkabıya, pantolondan çantaya, aksesuardan pijamaya ve kırtasiyeye kadar çok sayıda ürün ve daha pek çok sürpriz uygun fiyatlarla T.box müşterilerini bekliyor.
Yılda 20 koleksiyon
Canlandıran renkler, neşelendiren hikayeler
T.box mağazalarında satışa sunulan ürünlerin en önemli özelliği renkli ve kendine özgü hikayelerinin olması. Koleksiyondaki bazı parçalarda yer alan 1453 rakamı T.box'ın Istanbul sevgisini gösteriyor. Şarkı sözlerinden esinlenilen tasarımlar, her semtin kendine özel semt tişörtleri olması ya da "Cebinde akrep var" deyimine gönderme yapan akrep baskılı pantolon cepleri gibi detaylar markaya farklı bir ruh katıyor.
Türkiye'de bir ilk: Dijital aynalarla anında paylaşım
İngiliz konsept ajansı 'i-am' Associates tarafından mağazacılık anlayışı yenilenen T.box mağazalarında müşterileri şaşırtıcı detaylar bekliyor. Müşteriler soyunma kabinlerinde kendisini bir oyun dünyasının içinde hissedecek, sihirli aynalarda denedikleri kıyafetin fotoğrafını her yönden çekerek inceleyebilecek, karar veremezse arkadaşına mms atabilecek ya da tasarım ekibine danışarak kendi stilini yaratma konusunda yardım alabilecek, ürünü kendisine çok mu yakıştırdı hemen facebook, twitter'dan paylaşabilecekler!
Hedef "trendy" olanı uygun fiyata satmak
Aslı Filinta liderliğindeki genç tasarım ekibinin hazırladığı T.box koleksiyonunda, kadın ve erkek kategorileri altında elbiseden ayakkabıya, pantolondan çantaya, aksesuardan pijamaya ve kırtasiyeye kadar çok sayıda ürün ve daha pek çok sürpriz uygun fiyatlarla T.box müşterilerini bekliyor.
Yılda 20 koleksiyon
T.box, koleksiyonlarını sezon trendlerine göre sürekli yenileyecek. Yılda yaklaşık 20 farklı koleksiyonu tüketiciler ile buluşturacak olan T.box mağazaları tasarım dokunuşları, şaşırtan ve gülümseten detayları ile tüketicilere farklı bir alışveriş deneyimi sunacak. Tüketiciler sürekli olarak farklı ve yeni ürünlere ulaşarak trendleri yakından takip edebilecek, kendi tarzlarını diledikleri gibi yaratabilecek.
Canlandıran renkler, neşelendiren hikayeler
T.box mağazalarında satışa sunulan ürünlerin en önemli özelliği renkli ve kendine özgü hikayelerinin olması. Koleksiyondaki bazı parçalarda yer alan 1453 rakamı T.box'ın Istanbul sevgisini gösteriyor. Şarkı sözlerinden esinlenilen tasarımlar, her semtin kendine özel semt tişörtleri olması ya da "Cebinde akrep var" deyimine gönderme yapan akrep baskılı pantolon cepleri gibi detaylar markaya farklı bir ruh katıyor.
Türkiye'de bir ilk: Dijital aynalarla anında paylaşım
İngiliz konsept ajansı 'i-am' Associates tarafından mağazacılık anlayışı yenilenen T.box mağazalarında müşterileri şaşırtıcı detaylar bekliyor. Müşteriler soyunma kabinlerinde kendisini bir oyun dünyasının içinde hissedecek, sihirli aynalarda denedikleri kıyafetin fotoğrafını her yönden çekerek inceleyebilecek, karar veremezse arkadaşına mms atabilecek ya da tasarım ekibine danışarak kendi stilini yaratma konusunda yardım alabilecek, ürünü kendisine çok mu yakıştırdı hemen facebook, twitter'dan paylaşabilecekler!